de laatste week - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Katovelo - WaarBenJij.nu de laatste week - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Katovelo - WaarBenJij.nu

de laatste week

18 Januari 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Ik ben naar het zuiden gebust om te laatste week door te brengen aan de kust. Plan is om van Sihanoukville in het westen te fietsen naar Phnom Phen, vanwaaruit ik volgende maandag weer naar huis vlieg...Heb al een dagje strand achter de rug, met het rood kleuren van de witte onderdelen tot gevolg...
Nu ben ik in Kampot, een rustig stadje met gelukkig veel minder toeristen dan de vorige tussenstops. Morgen waarschijnlijk nog een beetje verder fietsen om de laatste dagen op een eilandje door te brengen, naar het schijnt heel rustig, met mogelijkheid tot nuttigen van seafood en snorkelen...mooie afsluiter lijkt me zo.

ivm de fotos, na het sterven van mijn tablet is er nu ook iets misgelopen met de geheugenkaart, dus zal voor binnen weekje of zo zijn...

• 18 Januari 2016 - 13:07

Ann:

Geniet ervan meid!!! moet een zalig verlof zijn geweest! Hoop het je eens een keer allemaal life te horen vertellen.
    groetjes

• 22 Januari 2016 - 22:12

Jacana:

Kleine dejavu: op het einde van de reis seafood nuttigen aan een rustige strand ...

• 25 Januari 2016 - 10:14

Broer:

Applaus voor Mia en Kato, aan beiden een behouden thuiskomst gewenst. Tot morgen!
    We dachten Thaïs te gaan eten ...