verslag van de laatste week - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Katovelo - WaarBenJij.nu verslag van de laatste week - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Katovelo - WaarBenJij.nu

verslag van de laatste week

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

De laatste week is zowat verlopen zoals gepland. Onderweg heb ik het plezier gehad nog eens een mooie landweg te vinden, wat een herademing was na de grote Cambodiaanse wegen. Op deze weg lag dan ook nog eens een zwembaar meer, dubbel geluk dus!
In Kep, de laatste bestemming aan de kust, heb ik de Mia eens ingewisseld voor een rondritje op de scooter in de avondzon, ook wel leuk moet ik toegeven. Al ben ik erin geslaagd om het ding te laten vallen in een stilstaande fase. Misschien moet ik me toch maar blijven toeleggen op het besturen van een fiets, dat is deze reis toch gelukt zonder omvallen...
Het bezoek aan de 'crab market' was een leuke en lekkere ervaring, met een keus aan verse visjes op de barbeque.
De laatste dagen heb ik doorgebracht in Phnom Phen, met onder andere een bezoek aan de killing fields, die een blik werpen op de gruwelijke geschiedenis van de genocide in Cambodia. Daar word je toch wel even stil van, en het doet je de complexiteit van het land toch iets beter begrijpen.

Dan was het tijd om de Mia te laten inpakken, de zakken te pakken en afscheid te nemen van Zuidoostazie, het was een zeer aangename kennismaking...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Noord-Thailand Laos Cambodia

fietsen ontdekken genieten

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2016

The end...

29 Januari 2016

verslag van de laatste week

18 Januari 2016

de laatste week

18 Januari 2016

siem reap

06 Januari 2016

Eerste dagen Cambodia

Actief sinds 27 Okt. 2015
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 96791

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 10 Januari 2017

Met de Mia in Cuba

21 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Noorwegen

03 November 2015 - 26 Januari 2016

Noord-Thailand Laos Cambodia

Landen bezocht: