The end... - Reisverslag uit Mechelen, België van Katovelo - WaarBenJij.nu The end... - Reisverslag uit Mechelen, België van Katovelo - WaarBenJij.nu

The end...

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2016 | België, Mechelen

Intussen zijn de Mia en ik weer thuis, en kan ik enkel nog nagenieten van deze mooie reis en unieke ervaring.
Graag wil ik familie, vrienden en collega's bedanken voor de steun en inspiratie, zowel tijdens de voorbereiding als tijdens de reis. En natuurlijk ook iedereen die ik onderweg tegenkwam, voor het delen van de vele leuke, en soms ook iets mindere momenten. Hierdoor heb ik me, hoewel ik alleen vertrokken ben, nooit alleen gevoeld.

Omdat ik het verhaal zo mooi mogelijk wilde vertellen, heb ik tijdens de reis de beste foto’s eruit gekozen. Maar uiteraard waren er ook momenten van afzien, en hoe graag ik de Mia ook zie, soms had ik gewild dat ze een gemotoriseerde functie had. Vandaar de publicatie van enkele ‘bloopers’, die ik tussen alle roze geur en maneschijn-foto’s heb teruggevonden. Eerlijk is eerlijk tenslotte….

Bedankt voor het volgen van deze blog, en wie weet…tot een volgende keer!

O ja en voor de aandachtige kijker: inderdaad, de fietszonnebril is het meest zoekgeraakte en weer vervangen bagagestuk, met een totaal van drie exemplaren…

  • 30 Januari 2016 - 14:19

    Pek:

    Schone reis! Nu nog een diavoorstelling!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Mechelen

Noord-Thailand Laos Cambodia

fietsen ontdekken genieten

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2016

The end...

29 Januari 2016

verslag van de laatste week

18 Januari 2016

de laatste week

18 Januari 2016

siem reap

06 Januari 2016

Eerste dagen Cambodia

Actief sinds 27 Okt. 2015
Verslag gelezen: 1057
Totaal aantal bezoekers 96795

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 10 Januari 2017

Met de Mia in Cuba

21 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Noorwegen

03 November 2015 - 26 Januari 2016

Noord-Thailand Laos Cambodia

Landen bezocht: