Intro - Reisverslag uit Mechelen, België van Katovelo - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Mechelen, België van Katovelo - WaarBenJij.nu

Intro

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2015 | België, Mechelen

Welkom op deze blog!
Ik ga proberen hier op regelmatige basis verslag uit te brengen van mijn eerste fietsreis. Het plan is in 11 weken te fietsen van Chang Mai in Thailand, door Laos, naar Phnom Penh in Cambodja. En ja, er is ook wat tijd voorzien voor een tempel, een berg of een bounty eiland.
Alleerst dit, om misverstanden te vermijden: een licht bijgeloof heeft ertoe geleid dat ik voorwerpen, bij voorkeur vervoersmiddelen, al eens een naam geef. Dus als ik hier over De Mia spreek, is dit geen plotseling opgedoken reisgenote, maar mijn fiets, vervoersmiddel en (hopelijk) ook steun en toeverlaat tijdens deze trip.
Verder zal ik mijn best doen om een antwoord te geven op de reeds gestelde vragen, met aandacht voor de thema's eenzaamheid, taal, insekten en reptielen allerhande, voeding in het algemeen en de beschikbaarheid van chocola in het bijzonder. Als er nog vragen zouden opduiken over voorgaande of andere thema's, aarzel niet ze te stellen.
Alvast een eerste antwoord:
Ja ik heb er zin in!
En ja, De Mia is er klaar voor!

  • 01 November 2015 - 17:44

    Maaike:

    Gelukt het te lezen, en gelukt iets te schrijven (hoewel verschillende keren moeten proberen

  • 02 November 2015 - 08:54

    Chloe:

    Katvelo, you go woman!!!

  • 03 November 2015 - 08:15

    Christiaens Brigitte:

    Deinthang thi di ( goede reis) met Mia, dat ze je steun en toeverlaat mag zijn. Geniet van Chiang Mai, heel mooie oude stad en prachtige natuur, ben nu wat jaloers.

  • 03 November 2015 - 11:17

    Wouw:

    Wow! Graaf! Dat wordt genieten!

  • 03 November 2015 - 16:54

    Linda:

    Hey collega, nog een fijne en avontuurlijke reis toegewenst, ook vanwege Karen Peeters.

  • 04 November 2015 - 16:32

    Ann:

    Hey Kato,
    ik wens je veel plezier en fijne fauna en flora!
    Laat de chocolade smaken en ik kijk al uit naar je verslagen.
    Tot gauw!
    Groeten,
    Ann

  • 06 November 2015 - 10:31

    Dorien:

    Hi Kato,

    geniet van je reis :) en doe ze ginder de groeten!

  • 10 November 2015 - 18:53

    Karla:

    Ondertussen ben je 9 dagen onderweg. Hopelijk verloopt alles naar wens en laat Mia je niet in de steek. Geniet maar van deze unieke vrijheid en zorg vooral goed voor je zelf.
    Vele groeten
    Karla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Mechelen

Noord-Thailand Laos Cambodia

fietsen ontdekken genieten

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2016

The end...

29 Januari 2016

verslag van de laatste week

18 Januari 2016

de laatste week

18 Januari 2016

siem reap

06 Januari 2016

Eerste dagen Cambodia

Actief sinds 27 Okt. 2015
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 96840

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 10 Januari 2017

Met de Mia in Cuba

21 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Noorwegen

03 November 2015 - 26 Januari 2016

Noord-Thailand Laos Cambodia

Landen bezocht: